Monday, February 5, 2007

Det første glimt

Dette er mit første lille kig ind i en for mig helt fremmed verden, som vist egentlig bare venter på, at jeg regner den ud...Det er samtidig et lille projekt for mig i den forstand, at jeg hermed forsøger at opnå større indsigt og forståelse i bloggens verden. Faktisk som en del af et forhåbentligt større projekt, som skal handle om blogging.
Jeg er spændt på, hvad det hele bringer med sig, ligesom jeg er sikker på, det nok skal blive godt, sjovt og spændende at blogge lidt herinde i ny og næ! Først skal jeg dog liiige vænne mig til denne "talen" med mig selv, lidt ligesom dagbog-skrivning, med den enkelte lille undtagelse, at dette meget snart går hen og bliver allemandseje. Interessant eller ej - værs'god verden; mine tanker på en sølvplatte!

No comments: